Uitgeverij

Snel contact met de klantenservice van Tele2

Snel contact met de klantenservice van Tele2

Als je een telefoon hebt en een tv, internet en een mobiele telefoon, dan heb je dus te maken met 1 of meerdere providers. Ook als je alles bijvoorbeeld bij Tele2 hebt ondergebracht, dan nog heb je een te maken met een afzonderlijke abonnementen voor je mobiele telefoon en voor internet en tv. Ook kun je per aansluiting kiezen voor een andere provider. Je kunt dan in principe te maken hebben met vier verschillende providers voor:

  • Vaste telefonie
  • Mobiele telefonie
  • Televisie
  • Internet

Wat je keuze ook is en hoeveel providers je ook hebt, er kan altijd eens iets misgaan. In dat geval moet je gaan bellen met de helpdesk van de desbetreffende provider. Met het oog op dit idee, is het verstandig om voor Tele2 te kiezen als je nog geen provider hebt. Dit is omdat je altijd binnen een paar minuten iemand aan de telefoon hebt. De grote providers zoals Ziggo en KPN zijn dusdanig uit hun voegen gegroeid, dat het contact tussen klant en provider erg stroef loopt. Het is alsof Kafka dit al voorzag toen hij zijn meesterwerk ‘Het Slot’ schreef. In dit boek probeert een landmeter wanhopig contact te leggen met het bureaucratisch apparaat van de regering. Het loopt in dit geval altijd op niets uit. Tele2 is wat dat betreft een stuk toegankelijker, maar je moet nog altijd wel even het juiste telefoonnummer zien te vinden. Daarom doe je er goed aan om naar de website van deklantenservice.nl te surfen. Op deze site vind je alle contactgegevens van de klantenservice van Tele2 op een rijtje. Dat is er handig, want je ziet dan ook meteen waar je terecht kunt als je als zakelijke klant contact wilt opnemen met de klantenservice van Tele2. Dat geldt uiteraard ook voor particuliere klanten. Als je deze tekst leest en nog niet klant bent bij Tele2, dan kun je ook contact opnemen met een gratis telefoonnummer. Je bereikt dan direct de afdeling van de klantenservice van Tele2 voor nieuwe klanten. Mocht je je telefoon willen blokkeren (simkaart) omdat deze bijvoorbeeld is gestolen of omdat je deze hebt verloren, dan kun je ook gebruik maken van een gratis nummer. Ook dit telefoonnummer vind je terug op de website van deklantenservice.nl. Het is dan ook handig om een website als deklantenservice.nl in je lijst met favorieten op te slaan. Je kunt namelijk via de site ook alle contactgegevens vinden van alle andere providers. Daarnaast vind je via de site van deklantenservice.nl telefoonnummers en contactgegevens van zeer veel verschillende instanties. Het gaat dus niet alleen maar om providers van internet en telefonie. Naast de klantenservice van Tele2 kun je via de site van deklantenservice.nl contact opnemen met de klantenservice van zeer veel uiteenlopende bedrijven.

Navigeer snel door het keuzemenu van de klantenservice van Tele2

Als je via de site van deklantenservice.nl het juiste telefoonnummer hebt gevonden van de klantenservice van Tele2, dan kun je via de site ook meteen snel door het keuze menu gaan. Op de site van deklantenservice.nl vind je namelijk een transcript van het keuzemenu dat je te horen krijgt als je belt. Dat betekent dat jij direct de juiste toetsen in kunt toetsen en niet het hele keuze menu hoeft af te draaien. Dat scheelt tijd en belkosten. Als je de klantenservice van Tele2 belt voor het verlengen van je abonnement, dan moet je op toets 5 drukken. Als je geen transcript hebt, dan moet je hele verhaal behorende bij toetsen 1 tot en met 4 ook beluisteren.

Snel contact via deklantenservice.nl

Dus als je snel contact wilt met de klantenservice van Tele2, surf dan gewoon naar deklantenservice.nl en maak het jezelf gemakkelijk.